Qui som?

TABALÀ és una organització cultural no governamental i sense ànim de lucre que contribueix a crear forts vincles entre diferents persones i organitzacions d’arreu el món. Amb seu a Castelló, la Ribera Alta, i una trajectòria de més de 12 anys, ens dirigim fonamentalment al jovent en situació d’atur però també a aquelles persones adultes que viuen en un continu aprenentatge, sent un dels nostres objectius el recolzament d’aquelles que es troben en situacions de més vulnerabilitat.

Des de TABALÀ promovem els conceptes de desenvolupament, inclusió i de cultura del voluntariat. Així mateix, basem els nostres projectes i activitats en la solidaritat i la tolerància per així fomentar la cohesió social i cooperació entre els diferents països de la UE. A travès de formacions, conferències, tallers, i juntament amb la creació d’aliances amb amb altres organitzacions i institucions de caràcter regional però també internacional, ens presentem com una plataforma d’intercanvi d’experiències. Amb tot açò, TABALÀ pretén proveir de diferents fonts de coneixement i d’eines per desenvolupar les capacitats  pròpies, mitjançant l’enfortiment del pensament independent i col·lectiu, la tolerància social, la gestió de conflictes, el diàleg lliure i el bon lideratge, doncs creiem que compartint des de diferents cultures i des de punts de vista i de partida tan diferents podem enriquir tant la nostra manera de veure’ns a nosaltres mateixa com a la societat en la que vivim, el que eventualment contribuirà al desenvolupament de les nostres societats des dels fonaments de la solidaritat i l’ajuda mútua.

A TABALÀ oferim formació especialitzada no reglada i recolzament a Youth Leaders locals i internacionals, com projectes solidaris, gestió de projectes, preparació de viatges, seminaris o visites d’estudis. Per altra banda, oferim al jovent oportunitats de caire internacional, com intercanvis grupals d’una setmana com llocs de voluntariat de fins a un any. A nivell local, organitzem activitats lúdiques i esportives, com campaments, escoletes d’estiu i dinamització als carrers, moltes d’elles amb la col·laboració de l’Ajuntament de Castelló.

L’Associació Cultural TABALÀ naix fa més de dotze anys a Castelló (Ribera Alta) de la inquietud d’unes persones que volen donar vida al territori, fomentar els valors d’inclusió, cooperació i solidaritat, i aportar noves vivències a les persones a través d’experiències, formacions, activitats i intercanvis. Així, TABALÀ intenta proveir de diferents fonts de coneixement i d’eines per desenvolupar les capacitats  pròpies, mitjançant l’enfortiment del pensament independent i col·lectiu, la tolerància social, la gestió de conflictes, el diàleg lliure i el bon lideratge.

Son moltes les activitats que hem organitzat i en les que hem participat tant a nivell individual com europeu, creant forts lligams amb associacions companyes d’altres països de la UE, consolidant-nos com una associació sòlida i amb la il·lusió intacta.

Endinsat al món TABALÀ.